  • Data: 2003-10-08 05:31:24
    Temat: Re: minimalna kwota faktury
    Od: "automoto" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sg" <n...@p...wywal_to.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:blv3ce$o3s$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Wczoraj odmowiono mi wystawienia faktury w Lodzkim Geancie na kwote 4,99
    > motywujac tym ,ze wystawiaja faktury wylaznie od 6 PLN. Czy wg Was maja
    > prawo odmowic wystawienia faktury na niższa kwote jesli klient tego zada ?

    szczerze to akurat nie wiem czy istnieje minimalna kwota faktury, lecz jesli
    jej nie dostaniesz a masz paragon fiskalny, to sproboj zrobic "dokument
    wewnetrzy" gdzie dokladnie opisz co kiedy i od kogo kupiles i podepnij
    paragon

    aha jeszcze jedna sprawa, poniewaz zdaza sie (zwlaszcza w tescco) ze
    paragony szybko wyblakaja, dobrze zrobic takze ksero rachunku i przechowywac
    razem z reszta.

    pozdro