  • Data: 2007-01-11 08:51:39
    Temat: Re: mieszkaniec na dziko...
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Wystarczy zgłosić na policję. Właściciel mieszkania nie ma opcji
    > niezgodzenia się.
    > Dostanie grzywnę,albo wyladuje w sądzie.

    A z którego artykułu jest to karalne? Bo art. 147 par. 1 kw piętnuje
    osobę, która ma się zameldować (mimo że niekiedy nie ma takiej
    możliwości), a nie właściciela-najemcę, który powinien fakt przebywania
    potwierdzić.

    Spotkałem nawet na necie wyrok skazujący osobę mieszkającą bez
    meldunku, która broniła się właśnie w ten sposób, że właściciel nie
    chciał pójść z nią do urzędu. Zdaniem sądu fakt ten nie jest
    usprawiedliwieniem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz