  • 1. Data: 2003-06-15 16:52:42
    Temat: mialem wywrotke
    Od: "Trybik" <m...@w...pl>

    Witam,
    w jednym z marketow wywalilem sie przy bramce, ktora nie dialala (jestem
    osoba na wozku i mialem wywrotke do tylu). Byl napis ze nia dziala ale
    najzwyczajniej go nie zauwazylem. Niby nic sie nie stalo, choc lokiec do tej
    pory mnie boli. Zastanawiam sie, czy w takie jsytuacji nie moglbym sie
    ubiegac o jakies odszkodowanie, ale w sumie nie mam na to zadnych dowodow.
    Gdyby takie zdarzenie mialo miejsce i czulbym ze cos ze mna nie tak to co
    powinienem zrobic, czy powiadomic policje by spisala protokol ze zdarzenia,
    czy pogotowie jesli czulbym jakies zawroty glowy. Czy po tym zdarzeniu moge
    czegos sie domagac?
    Dzieki za info - Trybik

  • 2. Data: 2003-06-15 18:32:35
    Temat: Re: mialem wywrotke
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Trybik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zdarzenia,
    > czy pogotowie jesli czulbym jakies zawroty glowy. Czy po tym zdarzeniu

    Oczywiście że trzeba się domagać !! od supermarketu zawsze !!
    Oczywiście wzywać policję i pogotowie ratunkowe. Niech zabezpieczą taśmę z
    monitoringu (jeśli w sklepie jest coś takiego). Niech pisza protokoły i
    papierki i zażądać odszkodowania.

  • 3. Data: 2003-06-15 20:33:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:7Z2Ha.230917$lL2.2317882@news.chello.at...

> [...]
    > monitoringu (jeśli w sklepie jest coś takiego). Niech pisza protokoły i

    Za to że ktoś nie ma oczu lub nie umie czytać również należy się
    odszkodowanie?? A nie trzeba najpierw udowodnić właścicielowi marketu ze
    czegoś zaniedbał?
    Bo jeśli tak to jutro idę "zarobić" do marketu ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2003-06-15 20:52:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Leszek wrote:

> [...]
    > czegoś zaniedbał?
    > Bo jeśli tak to jutro idę "zarobić" do marketu ;))

    Hehhe...
    A jak po pijaku ktos chce do marketu wejsc o 4 rano po zakupy i wpadnie
    twarza w zamknieta brame przed sklepem bo jej po prostu nie zauwazyl (bo
    przeciez kazdy wie ze po 2 flaszkach to nic nie widac) to ile milionow
    odszkodowania myslicie da sie z tego sklepu za to wyciagnac?

    Ludzie... nie przeginajmy :)

  • 5. Data: 2003-06-15 21:09:25
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

> [...]
    > (jestem osoba na wozku i mialem wywrotke do tylu). Byl napis ze
    > nia dziala ale najzwyczajniej go nie zauwazylem.

    A jak 'najzwyczajniej nie zauważysz' np. czerwonego światła na przejściu, to
    kogo będziesz o odszkodowanie skarżył?

    IMHO przeginasz...

  • 6. Data: 2003-06-16 13:03:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> popełnił 15 cze 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bcinb2$leo$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > A jak 'najzwyczajniej nie zauważysz' np. czerwonego światła na
    > przejściu, to kogo będziesz o odszkodowanie skarżył?

    Świętego Piotra, a może nawet sam Wysoki Zarząd?

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2003-06-16 16:26:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie wnikając w meritum sprawy, to mam ewentualnie pytanie, po co tu policja.
    Bo skoro było ostrzeżenie o niedziałającej bramce, to niezabezpieczenia
    bramki zarzucić im raczej nie można. Zresztą zastanawiam się, czy wywrócenie
    się na niedziałającej bramce może powodować jakiekolwiek odszkodowanie od
    marketu. No bo w ten sposób, to każdy kto walną głową w zamknięte drzwi
    sklepu, który zamknięto 10 minut przed czasem mógłby żądać odszkodowania, bo
    spodziewał się, że drzwi będą otwarte. Moim zdaniem poszkodowany w tym
    wypadku nie zachował należytych środków ostrożności, choć oczywiście nie
    widziałem tego miejsca i być może istnieją jakieś szczególne okoliczności
    świadczące o prawie do odszkodowania.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-