  • 31. Data: 2019-05-31 07:13:10
    Temat: Re: melduję się
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2019 o 06:38, Shrek pisze:

    > Wyborcza jest za paywalem i czytają ją ci, co i tak na pisorów nie
    > głosują. Już prędzej fakt. Ale efekty będą raczej mizerne - wchodzimy za
    > głęboko w politykę i to nie ta grupa, ale kiedyś pisałem - jakby
    > rozstrzelać co 1000 bez powodu i procesu to pisiory będą to popierać -
    > szansa, że trafi na niego minimalna, za to któryś sąsiad powinien
    > oberwać, więc dobrze kanalii;)

    Przy okazji - kiedyś już pytałem ale nie uzyskałem odpowiedzi - czy coś
    mi grozi za opublikowanie pism procesowych, bo też padają tam cieawe
    stwierdzenia? W sumie tajne nie jest, byłem pełnomocnikiem więc
    korespondencje dostawałem legalnie, co najwyżej mam wątpliwości czy nie
    powinienem zamazać dane osobowe radcy co się pod tym podpisałę (ale czy
    tak naprawdę muszę - przecież on to pisał służbowa - ja pod swoją pracą
    się podpisuję imieniem i nazwiskiem i idzie w świat. Z tym że ja się
    swojej pracy na ogół nie wstydzę;)

    Kiedyś ktoś wspominał o prawach autorskich, ale wydaje się to bardzo
    nadymane - w końcu znów - do mojej pracy ma firma, a często lata to po
    całym kraju.

    Shrek

  • 32. Data: 2019-05-31 07:31:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Kiedyś ktoś wspominał o prawach autorskich, ale wydaje się to bardzo
    > nadymane - w końcu znów - do mojej pracy ma firma, a często lata to po

    Nie wiem czy pisma procesowe stron ale na pewno nie ma przeciwskazań co
    do publikacji wyroków. Prawo autorskie tu nie przeszkadza bo "nie
    stanowią przedmiotu prawa autorskiego min: 1) akty normatywne lub ich
    urzędowe projekty, 2) urzędowe dokumenty, materiały, znaki i
    symbole[..]"

    Jedyne na co należy uważać to aby nie naruszyć czyjejś prywatności.

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2019-05-31 07:56:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem czy pisma procesowe stron ale na pewno nie ma przeciwskazań co
    > do publikacji wyroków.

    To wiem -wyroki są publikowane, ale anonimizowane. Choć też nie
    wszyskie są publikowane - w sumie nie wiadomo od czego to zależy;)

    > Prawo autorskie tu nie przeszkadza bo "nie
    > stanowią przedmiotu prawa autorskiego min: 1) akty normatywne lub ich
    > urzędowe projekty,

    A tu byś się zdziwił. Normy polskie są... utworami literackimi;)

    2) urzędowe dokumenty, materiały, znaki i
    > symbole[..]"
    >
    > Jedyne na co należy uważać to aby nie naruszyć czyjejś prywatności.

    W sumie wiem że to śliskie, ale skoro ktoś się podpisał służbowo pod
    pismem (jest na etacie w administracji państwoej) to jeszcze jest to
    jego prywatna sprawa.

    Shrek

  • 34. Data: 2019-05-31 08:22:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.05.2019 o 00:33, Animka pisze:

    > Skończ ze wstawianiem automatycznym tych swoich debilnych uśmieszków.

    :))))))))))))))))))))

    --
    I love love

  • 35. Data: 2019-05-31 09:40:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-30 o 21:45, n...@o...pl napisał:

    > Wklej na ich tablicy na FB :)

    Jest na wykopie
    https://www.wykop.pl/link/4979113/jak-to-prawo-u-nas
    -nie-dziala/
    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 36. Data: 2019-05-31 10:02:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jest na wykopie
    > https://www.wykop.pl/link/4979113/jak-to-prawo-u-nas
    -nie-dziala/

    Informacja nieprawdziawa - prawo działa dokładnie tak, jak sobie to
    prawodawca wymyślił;)

    Shrek

  • 37. Data: 2019-05-31 10:35:58
    Od: n...@o...pl

    w <qcqlp1$krl$1@node2.news.atman.pl>, Tomasz Kaczanowski
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jest na wykopie
    > https://www.wykop.pl/link/4979113/jak-to-prawo-u-nas
    -nie-dziala/

    Chyba nie całkiem. "Serwer accounts.google.com odrzucił połączenie."

  • 38. Data: 2019-05-31 10:38:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-30 o 22:16, Sonn napisał:
    > Ewentualnie ślij podziękowania do
    > narodu w połowie złożonego z debilów.

    optymista...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 39. Data: 2019-05-31 12:46:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No taki obraz się wyłania. Czy jest szansa, że sąd wskaże, który byłby
    > właściwy?

    Z ciekawostek. Sądem właściwym dla Warszawy Woli, jest sąd dla Warszawy
    - Żoliborza, znajdujący się na... Bemowie;)

  • 40. Data: 2019-05-31 13:33:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 30 May 2019 19:42:37 +0200, nadir napisał(a):

    > Już spotkała. Teraz będzie prowadzić politykę prorodzinną w Brukseli.

    Tak z innej beczki; czy do Brukseli da się dolecieć CASĄ, albo chociaż
    pojechać kolumną trzech limuzyn?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek