  • Data: 2019-05-31 07:31:37
    Temat: Re: melduję się
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Przy okazji - kiedyś już pytałem ale nie uzyskałem odpowiedzi - czy coś
    > mi grozi za opublikowanie pism procesowych, bo też padają tam cieawe
    > stwierdzenia? W sumie tajne nie jest, byłem pełnomocnikiem więc
    > korespondencje dostawałem legalnie, co najwyżej mam wątpliwości czy nie
    > powinienem zamazać dane osobowe radcy co się pod tym podpisałę (ale czy
    > tak naprawdę muszę - przecież on to pisał służbowa - ja pod swoją pracą
    > się podpisuję imieniem i nazwiskiem i idzie w świat. Z tym że ja się
    > swojej pracy na ogół nie wstydzę;)

> [...]

    Nie wiem czy pisma procesowe stron ale na pewno nie ma przeciwskazań co
    do publikacji wyroków. Prawo autorskie tu nie przeszkadza bo "nie
    stanowią przedmiotu prawa autorskiego min: 1) akty normatywne lub ich
    urzędowe projekty, 2) urzędowe dokumenty, materiały, znaki i
    symbole[..]"

    Jedyne na co należy uważać to aby nie naruszyć czyjejś prywatności.

    --
    Marcin