  • Data: 2006-03-30 19:25:28
    Temat: Re: mandat a (nie)sprawiedliwosc społeczna
    Od: "Maciej Tokarz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:1143666632.4306.31.camel@neptune.sakowski.pl...
    Mac wrote:
    > zakładając że jest to droga wewnętrzna
    > oznakowana jako strefa zamieszkania, mamy jedynie obowiązek parkowania na
    > miejscach wyznaczonych. Inne znaki drogowe jak również i zasady,
    > zarządzający takim terenem może sobie....

    Poproszę podstawę prawną stwierdzenia, że w strefie zamieszkania znaki
    drogowe oraz przepisy pord (poza w/w obowiązkiem parkowania) nie
    obowiązują.

    To była prowokacja ;) po prostu chciałem zmusić autora postu do dyskusji.
    Oczywiście jeśli droga wewnętrzna oznakowana jest jako strefa zamieszkania
    stosuje się tam wszelkie przepisy prd.

    pozdrawiam