    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: malzenstwo - pytanie
    Date: Sun, 31 Oct 2004 08:40:46 +0100
    <2...@e...com> <ckbls7$pk$1@inews.gazeta.pl>
    <ckbm53$2bbc$1@news2.ipartners.pl> <ckddb2$d8r$1@inews.gazeta.pl>
    <ckgio0$2alk$1@news2.ipartners.pl> <ckgovm$p6b$1@inews.gazeta.pl>
    <ckohth$5c1$3@localhost.localdomain> <cktho9$m7m$2@inews.gazeta.pl>
    <cktjrs$58i$2@localhost.localdomain> <ckubtq$23v$1@inews.gazeta.pl>
    <cl5d72$5u5$1@localhost.localdomain> <cl846i$6v5$1@inews.gazeta.pl>
    <clbmlt$7ho$4@localhost.localdomain> <cld7s4$r4g$1@inews.gazeta.pl>
    <cllo86$620$5@localhost.localdomain> <clr1km$8s8$1@inews.gazeta.pl>
    <cltfhg$5tu$3@localhost.localdomain> <clvm92$1c6$1@inews.gazeta.pl>

    Przemek R. wrote:

    > a co to ma do rzeczy, dziewczyno, gdzie ty zyjesz?
    > Zdrada o ktorej mowisz to jest rzadkosc a i tak nie powinna miec miejsca,
    > NIE MA ZADNEGO USPRAWIEDLIWIENIA NA ZADNA ZDRADE a jak ktos twierdzi
    > inaczej to sie moge na niego wysrac, EOT

    Jeśli masz takie badania, które potewierdzą Twoje przekonania, które
    wykrzyczałeś, to dawaj linka, przyznam Ci rację.
    Argumentu po capsloku nie użyłby nawet mój 7 letni syn - potrafi używać
    bardziej wyszukanych.

    > nie mam, ale Ty najwyrazniej probujesz usprawiedliwic zdrade, biorac pod
    > uage twoja wypowiedz dotyczaca tego
    > ze przy przysiedze nie ma mowy o wiernosci, wszystko to wyjasnia.

    Nie, ja próbuję zrozumieć pobudki ludzi, którzy dopuszczają się różnych
    rzeczy, do usprawiedliwienia to mi jeszcze daleko.
    Ale dałeś się złapać, - czymże jest zwrot "i uczynię wszystko, aby nasze
    małżeństwo było [...] ...i trwałe"? Tyle tylko, że wola ludzi do byćia
    wiernymi jest w mózgu i w sercu, a nie w wypowiadanej gdziekolwiek
    formułce. Kiedy to zrozumiesz, przestaniesz ganiać potencjalnych
    konkurentów z maczugą;-)

    --
    pozdrawiam
    krys