  • Data: 2010-02-27 13:15:23
    Temat: Re: list z banku
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-25 17:15, Olgierd pisze:

    > Niekoniecznie, oczywiście możesz potrącić taką kwotę z wynagrodzenia
    > pracownika za jego zgodą (art. 91 par. 1 kp).
    >
    > Aczkolwiek mam wrażenie, że ta zgoda powinna być złożona *Tobie*, nie zaś
    > osobie trzeciej. Nie mam dostępu do orzecznictwa czy komentarza, ale
    > pewnie zaraz ktoś dopowie.

    tu moze byc lekka ściema. Zazwyczaj jest to robione tak:

    - zgoda w umowie kredytowej
    - pelnomocnictwo podpisane przez klienta i przez zaklad pracy na
    zaswiadczeniu o zarobkach
    - lub 2 osobne papiiery - zasw o zarobkach, i podpisane ze
    pracodawca przyjal do wiadomosci zgode pracownika. Podpisy w
    kolejnosci: BANK , KLIENT, ZAKŁAD PRACY