  • 1. Data: 2009-08-20 19:51:21
    Temat: likwidują polski handel
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    w kolejnych miastach ruszyła akcja żydów pokroju gronkowiec majaca na celu
    wyeliminowanie polskiego drobnego handlu:O(

    sytuacja wygląda następująco:
    na ulicach otaczających targowisko poustawiano znaki zakazu zatrzymywania
    się a SM wlepia mandaty ludziom kturzy zatrzymują się tu żeby jak zwykle
    zrobić zakupy, mimo tego że zatrzymywanie się tam aut ani nie utrudnia
    ruchu, ani nie stważa niebezpieczeństwa, bo droga jest szeroka i
    kilkupasmowa

    teraz pytanie:
    czy legalne targowisko, na kturym miasto pobiera opłaty nie powinno
    gwarantować parkingu dla klientów?

  • 2. Data: 2009-08-20 20:33:10
    Temat: Re: likwidują polski handel
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 21:51:21 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > teraz pytanie:
    > czy legalne targowisko, na kturym miasto pobiera opłaty nie powinno
    > gwarantować parkingu dla klientów?

    Powinno. Cztery miejsca na jedną budę z majtkami, a dwa na łóżko polowe ze
    skarpetkami. W przeciwnym wypadku prezydenta miasta sąd skarze na publiczną
    chłostę.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2009-08-20 20:52:49
    Od: Monsieur De Anty <a...@o...pl>

    Lol, naucz sie po polsku pisac, zanim polskich pseudokupcow bedzies bronil.
    Kupcy maja zasady, a handlarze tacy wlasnie z ulicy maja to gdzies. I nie
    wazne, ze droga ma kilka pasow, wazne ze ktos to blokuje. Proponuje, że jak
    chcecie dalej handlowac, to zbudujcie pawilony i porzadny parking dla
    klientow.

  • 4. Data: 2009-08-20 20:55:37
    Od: pit <...@...c>

    Monsieur De Anty pisze:
> [...]
    > wazne, ze droga ma kilka pasow, wazne ze ktos to blokuje. Proponuje, że jak
    > chcecie dalej handlowac, to zbudujcie pawilony i porzadny parking dla

    i na swoim terenie ;)

  • 5. Data: 2009-08-20 20:56:19
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Powinno. Cztery miejsca na jedną budę z majtkami, a dwa na łóżko polowe ze
    > skarpetkami. W przeciwnym wypadku prezydenta miasta sąd skarze na
    > publiczną
    > chłostę.

    :))) Ja dodalabym jeszcze obowiazkowo slownik ortograficzny na kazde lozko
    polowe czy bude z majtkami aby handlarz zwany dumnie ostatnio "kupcem" mogł
    sobie, w chwilach przestoju handlowego, poczytac np o pisowni ó w wyrazach
    typu który:))

    Pzdr

    LH

  • 6. Data: 2009-08-20 21:24:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papa Smerf wrote:
    > czy legalne targowisko, na kturym miasto pobiera opłaty nie powinno
    > gwarantować parkingu dla klientów?

    tylko pod warunkiem, ze sprzedają tam słowniki ortograficzne.

  • 7. Data: 2009-08-20 22:26:41
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > tylko pod warunkiem, ze sprzedają tam słowniki ortograficzne.

    co sie kuwa czepiasz, mam dyskrafie i dyskalkulie, też to macie?:O)

  • 8. Data: 2009-08-21 07:03:26
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > tylko pod warunkiem, ze sprzedają tam słowniki ortograficzne.

    Wszyscy najechali na ortografie a to nie grupa polszczyzna.pl,
    chyba żeby przytoczyć przy okazji "ustawę o ..... języku polskim...." to
    wtedy wejdziemy w zakres tej grupy.

  • 9. Data: 2009-08-21 09:18:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    cyklista pisze:

    > Wszyscy najechali na ortografie a to nie grupa polszczyzna.pl,
    > chyba żeby przytoczyć przy okazji "ustawę o ..... języku polskim...." to
    > wtedy wejdziemy w zakres tej grupy.

    A mieliśmy się odnosić do meritum? A było jakieś?
    Teraz każdy kogo wywalą z chodnika z kartonem majtek woła o likwidacji
    polskiego handlu. To już nawet nie jest śmieszne.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 10. Data: 2009-08-21 09:53:55
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Papa Smerf pisze:

    > ale ty durny jesteś, albo masz poważne problemy z rozumieniem polskiego
    > języka?:O)

    A może zamiast mnożyć dys- daj sobie wpisać w diagnozę "dysencefalia".
    Załatwia wszystko za jednym zamachem a i rentę pewnie można dostać...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813