  • Data: 2004-01-06 09:56:16
    Temat: Re: licencja na program z gazety
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radek wrote:

    > mysle, ze taka forma odsprzedazy z Twojej strony nie jest naruszenie praw
    > autorskich
    >
    > Radek.

    Probujecie bawic sie we wrozki...

    Zwykle na krazku jest napisane, ze nie wolno go sprzedawac bez gazety.
    Z gazeta zawsze odsprzedac wolno. To jesli chodzio krazek.

    Co do programu -jak pisalPan Radek nalezyprzeczytac licencje.
    (i gazete).
    Jesli licencja jest dla czytelnikow gazety - to jest ona (gazeta)
    dowodem legalnosci. Jesli jest to jednak free momo ze instalowane z krazka.
    watpie by ten krazek byl potrzebny.

    Boguslaw