    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencja na napisanie programu ksiegowego?
    Date: Sun, 29 Feb 2004 22:00:50 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc188.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    news:65c440pjbudc7687018n0nmi46sipmcm22@4ax.com...

    > Można, byle spełniał warunki wspmniane w ustawie. A co do zmieniania -
    > to wystarczy po zamknięciu miesiąca wypalić dany miesiąc na CD lub
    > wydrukować na papierze - i nie można zmieniać (jeżeli program nie
    > zapewnia innej metody zablokowania możliwości modyfikacji).

    No właśnie. Przecież pisałem, że jak nie spełnia wymogów, to wystarczy to
    utrwalić w inny sposób. Zastanawiam się tylko, w jaki sposób mają być
    potwierdzone te wymogi. Ja spotkałem się w praktyce z wykazem, który ma
    Urząd Skarbowy. Na tym wykazie wymieniono programy uznane za spełniające
    normy. Ale nie wiem, czy to wymysł Urzędu, czy to wynika z jakiegoś
    przepisu. próbowałem znaleźć ale nie znalazłem nigdzie procedury trafienia
    na taka listę.