  • Data: 2004-02-29 08:14:49
    Temat: Re: licencja na napisanie programu ksiegowego?
    Od: "tekio" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumię, że chodzi Ci o pisanie programu.
    > Napisać program może każdy ( jeśli tylko potrafi ). Ale ze sprzedażą już
    > jest inaczej - trzeba mieć *legalną* licencję na kompilator (program do
    > pisania programów).

    Programy pisze juz od kilku lat i kozystam tylko z legalnego oprogramowania
    (np. Delphi 6 Ent).
    Chodzilo mi o to jakie warunki musze spelnic aby napisany przeze program
    mogl byc wykozystany to prowadzenia ksiegowosci. (np. czy musze miec jakies
    dodatkowe zezwolenia z Urzedu Skarbowego lub czy program gdzies musi byc
    zarejestrowany, czy ja musze miec jakas licencje na tworzenie tego typu
    programow)