  • Data: 2004-10-29 20:35:13
    Temat: Re: legitymowanie obywateli
    Od: "Comodant" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:clt1t0$lv3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    Chodzi pewnie o zdrowie dzieci. Palenie jest przyjemne, ale dymek niszczy
    układ oddechowy, serce i zęby. Ja zacząłem palić mając 16 lat. 10 lat temu
    przestałem i nie żałuję, że nie palę. Gdyby mi ktoś zakazał wtedy pałibym
    dwa razy więcej. Taka jest ta młodzież. :)

    > "Gazeta Powiatowa" (na http://www.gazeta.olawa.pl) podała niedawno
    informację
    > o szkoleniu pracowników placówek oświatowych w Powiatowym Ośrodku
    Doskonalenia
    > Nauczycieli.
    > Komisarz Agata Tonder-Nowak z Komendy Wojewódzkiej Policji (pewnie z
    > Wrocławia) mówiła m.in.:
    >
    > "(...) dyrektor szkoły musi wiedzieć, że odpowiada za to, co robią
    uczniowie w
    > obrębie placówki.

    Musi ich szpiegować w toaletach a potem posądzą go o pedofilię.
    My paliliśmy w kiblach w liceum.
    Czy są normalne policjantki i policjanci?
    Prosimy o zabranie głosu.

    > Każdy pracownik szkoły ma obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa
    > nieletnim z tej szkoły.

    Owszem

    > W czasie godzin lekcyjnych formalnie odpowiada za
    > ucznia, nawet jeśli ten pali papierosy dwa metry od szkoły.

    Zgoda

    > Tym bardziej, że
    > palenie papierosów jest przejawem demoralizacji, a w świetle ustawy o
    > postępowaniu w sprawach nieletnich, szkoła ma obowiązek ujawniania takich
    > zdarzeń."

    A strzelanie do chłopaków w samochodzie przez policję, która poluje na
    niewinną młodzież, zamiast wykosić złodzieji z rządu i mafie rusko-polskie
    nie jest demoralizujące?
    A zamordowanie dziewczyny sprzedającej gofry w Łodzi przez wariatów z
    policji strzelających amunicją ostrą, a potem sprzedanie jej nerek nie jest
    demoralizujące?

    sprawiedliwosc