  • Data: 2005-12-15 14:49:37
    Temat: Re: legalność systemu operac yjnego na używanym laptopie.
    Od: " b" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    h...@p...onet.pl napisał(a):

    > > (no może czas sie nieco będzie różnił)
    >
    > Dokładnie.

    Czepiasz się. Jak będe bardzo zdolny i idealnie zsynchronizuję restarty to
    się NICZYM nie powinien różnić (zakłądając, że pracują z identyczną
    wydajnością)

    > Dla urzędnika dokumentem jest kawałek papieru najlepiej z pieczatkami.
    > A nie Twoje zapewnienia.

    Sprzedaję komputer i na fakturze piszę:

    ThinkCentre E50 PIV630,512MB,160GB,Multiburner,10/100,WIN XP Pro PL -Tower

    albo też

    ThinkCentre E50 [PN POF71PB]

    Pierwszy zapis jest jedynie informacją dla użytkownika o podstawowej
    konfiguracji bo z serii E50 jest kilka modeli i użytkownik nie musi sie w tym
    orientować. Natomiast w zupełności wystarczy zapis drugi z podaniem PN. PN
    mówi o tym jaki jest system preinstalowany. Urzędnik ma swój kawałek papieru
    a klient ma legalny system. I nie ma ani słowa o systemie.

    > Jeśli używany to wcale nie musi być kompletny.

    Jeśli sprzedawca na fakturze pisze że jest to dell o określonym numerze to
    oznacza to że jest kompletny, co najwyżej używany. Jeśli nie jest to powinien
    napisać że uszkodzony czy też wybrakowany w jakiś sposób. Gdyby mi gość
    sprzedał takiego della z innym systemem czy też bez i napisał mi na f-rze
    model kompa to na drugi dzień bym żądał odszkodowania lub obniżenia ceny z
    tytułu niezgodności z umową.

    > Bzdura. Taka sama jak to że komputer aby działał musiał mieć monitor.

    Niekoniecznie. Choć w latach 90-tych jeszcze dla US funkcjonowało pojęcie
    zestaw komputerowy, co oznaczało wszystkie klocki+system+monitor.
    Ale odkąd im ktoś wytłumaczył, że istnieją przełaczniki KVM i jeden monitor
    może obsługiwać 10 komputerów to od ostatniego odeszli. Co nie zmienia faktu,
    że komputer bez systemu jest jedynie kupą elektronicznych urządzeń. I tak US
    do tego podchodzi - IMHO słusznie. I dalej tak są wystawiane faktury, albo na
    klocki, albo na komputer (jak jest system).

    > Tutaj akurat chodzi o certyfikat CE.

    ROTFL. W 2000 roku????
    To że teraz nam UE zafundowała dodatkowe kłopoty, to nie znaczy, że wcześniej
    ich nie było Z rodzimymi urzednikami:)

    b.