  • 1. Data: 2006-11-02 09:40:36
    Temat: legalne uzywanie programu w pracy i w domu
    Od: Lukasz Biegaj <a...@i...org>

    AFAIR istnieje w Polsce prawo które przyzwalało wykorzystywać program
    zakupiony w firmie dla pracownika, również w domu (na innym komputerze)
    przez tego pracownika.

    Proszę o potwierdzenie czy ten zapis jest jeszcze aktualny.

    --
    Lukasz Biegaj
    http://www.ikf-polska.pl/

  • 2. Data: 2006-11-02 10:15:06
    Temat: Re: legalne uzywanie programu w pracy i w domu
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

> [...]
    > przez tego pracownika.
    >
    > Proszę o potwierdzenie czy ten zapis jest jeszcze aktualny.

    a kiedykolwiek był taki zapis???
    jeżeli chodzi o MS to jest SA (software assurance) na Office System

    Microsoft Office System obejmuje programy rodziny Microsoft
    Office,FrontPage,
    InfoPath, OneNote, Project (wersja Standard), Publisher, Visio

    to działa tylko jezeli firma ma wykupione SA i pracownik (lub firma) kupi
    stosowny nośnik z tym programem

    licencja wygasa po zmianie pracy ....

    co do innych producentów - wystarczy przeczytać licencję

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-11-02 14:25:43
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "trabancik" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > co do innych producentów - wystarczy przeczytać licencję
    >
    > pozdrawiam

    A gdzie można przeczytać licencję np dla Windows XP?
    Chciałam się dowiedzieć czy to prawda,ze OEM ma limitowaną liczbę
    instalacji? czyli format c można zrobić np 5 razy? i czy Home wdition może
    być komercyjnie? powinno to być w licencji, ale sprzedawcy odpowiadają,ze
    program jest zapakowany...
    TMK

  • 4. Data: 2006-11-02 14:43:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TMK napisał(a):

> [...]
    > być komercyjnie? powinno to być w licencji, ale sprzedawcy odpowiadają,ze

    http://www.microsoft.com/poland/piratnie/default.msp

    j.

  • 5. Data: 2006-11-02 15:15:06
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    > http://www.microsoft.com/poland/piratnie/default.msp
    >
    > j.

    Jest sporo ciekawych infornacji ale odpowiedzi na moje pytania pozostały
    niewyjaśnione:(