    From: Jarek Skórski <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: leczenie przymusowe - alkoholizm
    Date: Wed, 15 Sep 2004 13:44:01 +0200
    Sender: p...@o...pl@ey210.internetdsl.tpnet.pl

    Uzytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:ci8tr7$9h0$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> [...]

    nawet jak bedzie chcial sam , to i tak sie nie wyleczy
    alkoholizm jest nieuleczalny ....

    > Wierz mi, bralem to na swojej rodzinie.. to nie takie proste..
    > I nie chodzi tu o zbrodnie ale o SENS..
    > jakmyslisz, co zrobi "ojciec patologicznej rodziny",
    > gdy "zrobicie z neigo alkoholika" i "na sile zamkniecie na odwyk" ?
    > Bo ja mysle, ze wypijepare glebszych (bo przeciez kazdy czasem sie napije
    > i "zrobi porzadek".

    zupelnie sie nie zgadzam, pozostawienie go bez zadnych konsekwencji jest
    powaznym bledem.
    skoro bruzdzi, skoro stosuje przemoc, skoro rodzina na tym cierpi , to
    pozostawienie tego bez jakiejkolwiek interwencji jest wielkim bledem...
    przymusowe leczenie nie spowoduje zapewne cudu, ale przynajmniej zaklóci
    swiety pijacki spokój