    From: "misza" <k...@x...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kwestionariusz osobowy
    Date: Thu, 7 Aug 2014 19:35:29 +0200

    Liwiusz napisał:

    > To nie był pracodawca.

    To był pracodawca, bo wykonywałem pracę, tylko na kombinowaną umowę o
    dzieło, po prostu taki pracodawca cwaniaczek kombinator jakich wielu co to
    kombinuje jak tu okraść pracownika z pensji.

    > Żeby wiedział, czy podołasz zleceniu.

    Ale do wykonania zlecenia ta wiedza nie była mu potrzebna, zresztą jeśli
    jestem zatrudniony jako piekarz to po co pracodawcy informacja że pracowałem
    jako brukarz? Rozumiem że w tych kwestionariuszach można pisać co się chce?

    > I to przy umowie o dzieło na kilka dni?
    >
    > No to nie podawaj, albo zmyśl, w czym problem?

    Chodzi mi o to jak od strony prawnej wygląda kwestia kwestionariusza
    osobowego.
    Bo mi się wydawało że kwestionariusz wypełnia już zatrudniony pracownik a
    nie kandydat do pracy a na pewno nie zleceniobiorca.