  • Data: 2007-06-14 15:48:35
    Temat: Re: kupno samochodu przez osobę z podwójnym obywatelstwem
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 14 czerwca 2007 14:22
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4rbt9$gjp$1@opal.futuro.pl>):

    > a jak mnie irlandzka albo niemiecka policja zmusi do przerejestrowania
    > firmowego samochodu?

    A przeczytałeś to z dzinnika z niemiec? :D

    > dodam ze firmy zarejestrowanej w polsce?
    > chciec moga, ale na ich chciejstwie sie skonczy jak sie ktos uprze
    > wyjatkowo kretynski przepis, jednak do obejscia, jak wyzej :)

    Nie wiem jak sprawa się ma z firmowymi.... Nie wnikałem aż tak... Ale sam
    widzisz....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/