    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno domu z "inwentarzem"
    Date: Sat, 11 Feb 2012 07:23:56 +0100

    On 2012-02-10 23:51, d...@g...com wrote:
    > Dokładniej wyglądało to tak, że w piątek (03.02) spisywaliśmy protokół, była tamta
    pani, agent nieruchomości, moja żona i ja. Tamta powiedziała, że jak do wtorku
    (07.02) się jej mąż/ex nie zgłosi to mogę sobie z tymi gratami zrobić co chcę.
    Zgłosił się dziś (piątek, 10.02), chociaż ponoć dzwonił w pn lub wt, ale dodzwonić
    się nie mógł (żadnego telefonu od niego nie miałem, telefon sprawny, inne telefony
    odbierałem, ponoć miał on i jego żona zły numer - nie jest istotne czy to ściema, że
    nagle telefony wysiadły albo same pozmieniały się w książce telefonicznej numery,
    czy prawda. Agent nieruchomości w międzyczasie nie miał problemu, żeby do mnie się
    dodzwonić, a tamta kobieta kontaktowała się ze mną w innej sprawie poprzez tego
    agenta). We wtorek też zniknęło parę "śmieci" które wystawiłem pod wiatę, tj, parę
    rzeczy męża - jak mówiła przez telefon tamta kobieta - mąż był i sobie wziął swoje
    rzeczy [pomijam, że już nie miał prawa wejść na posesję]. Akwarium było w domu, więc
    tylko
    przez okna je widział.
    > Reasumując - świadka mam, nawet jak agent się wyprze, to mam moją żonę. Do wtorku
    się nie odezwał (miał możliwość skutecznego kontaktu - chociażby prze agenta
    nieruchomości), wg mnie, teraz to już "po frytkach".
    > Ale nie wiem co paragrafy na to :)

    To oddaj mu jego akwarium.
    Chcesz je sobie przywłaszczyć, bo się trzy dni za późno zgłosił?

    Za pół roku będziesz chciał się dowiedzieć którędy idzie jakaś
    instalacja. Kogo zapytasz?

    gacek