    From: "gorke" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno auta gdzie tu haczyk
    Date: Tue, 31 Jan 2006 13:25:32 +0100

    > jeżeli jest to auto rok produkci 2000 to niech ci pokażą kartę pojazdu
    > ,jeżeli ci nie pokażą tej karty pojazdu wraz z wpisem w niej pierwszego
    > właściciela i adnotacja wydziału komunikacji - to daj sobie spokój z tym
    > samochodem ,a najlepszego co możesz zrobić to zgłośić w najbliższej
    > jednostce policj ,że usiłowano cię oszukać. Każdy samochód wyprodukowany w
    > roku 2000 już musi mieć kartę pojazdu a wydział komunikacji bez tego,
    > samochodu nie zarejestruje.Ponadto może być zastaw rejestrowy o czym już
    > inni wspominają.Dlaczego karta pojazdu - ponieważ niektóre banki nie robią
> [...]

    Karta wozu jest . I właściel Bank II kredytobiorca po spłaceniu i ostatnim
    jest gosc który sprzedaje. Jest umowa pomiedzy komisem a poprzednim
    wlascicielem i umowa pomiedzy komisem a bieżacym właścicielem. Nie ma w
    ksiązce tylko wpisanego komisu. Ale rozumiem, ze jest on pośrednikiem i nie
    musial rejestrowac auta. W rejestrze oczywiscie sprawdze na wszelki wypadek
    bo koszt nieduzy 40-50 zł od ręki.
    Auto sprawdzone na komisariacie nie jest kradzione. Czy po spełnieniu tych
    formalnosci moze cos mnie jeszcze złego spotkac ? :-) Oczywiscie pomijajac
    wady ukryte i stan techniczny auta...?