  • Date: Sun, 18 Mar 2012 17:08:45 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: który kierowca winny ?

    W dniu 18.03.2012 16:12, RadoslawF pisze:

    > Takie przypadki motocykliści przerobili w praktyce.
    > Za wypadek spowodowany otwarciem drzwi w stojącym w korku samochodzie
    > odpowiada otwierający. Motocyklista jadący po "kresce" między stojącymi
    > dwoma rzędami pojazdów nie był winny.

    Ja też kiedyś niechcący przerobiłem ;)

    Jechałem sobie rowerkiem do banku, na parkingu zatrzymywał się jakiś
    facet "eskortowany" przez radiowóz i otworzył drzwi tak, że musiałem się
    zatrzymać... Tempo było spacerowe, więc w sumie nie miałem mu za złe i
    tylko żartem rzuciłem cicho przez ramię uzupełnienie "litanii" jaką
    recytował mu policjant "otwarcie drzwi na drodze rowerzysty"... Ale
    policjant nie miał poczucia humoru (za to miał znakomity słuch) i jak
    ten człowiek poszedł do tego samego banku, to był nieco skwaszony ;-P