  • Data: 2012-03-17 09:03:54
    Temat: Re: który kierowca winny ?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-15 21:25:13 +0100, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> said:

    > Czyli nie obejrzałeś dokładnie, bo widać jak ręką ciągnie wymawiając "wa
    > pierdzie".

    Nie zamknął drzwi.
    Obejrzyj film dokładnie.

    > Czujnie wyciąłeś kawałek cytatu z linkiem:
    > <http://w370.wrzuta.pl/obraz/539CjAef49s/szyba>?

    A po co miałem zostawiać obrazek niestłuczonej szyby, skoro piszę, że
    się nie stłukła?
    Może obejrzyj ten film powoli?
    Na wszelki wypadek: szyba się nie stłukła, bo nie ma przepisu, że musiała.
    Za to wygięła się blacha błotnika.

    > Blachy się gną, części z autobusu odpadają, ale drzwi maserati się zamykają
    > bez problemu z wdzięcznym klikiem, a i szyba w tych drzwiach się nie tłucze,

    Daj przepis, że musi.
    Drzwi nie zostały zdeformowane - ucierpiał zawias i krawędź (blacha)
    poniżej szyby.
    Tam nie ma cudu - po prostu się nie stłukła.

    > pomimo, że dupa autobusu o szybę zaczepia

    Obejrzyj ten film dokładnie - nie szybę, a blachę drzwi - sporo poniżej szyby.

    > , miażdżąc wcześniej jakieś 15 cm
    > blachy tych drzwi.

    A, to pełen szacun - ja nie odważę się mierzyć ile było tam zgięte na
    krawędzi drzwi.
    Ale i tak jest to bez znaczenia, bo nie szyba była zaczepiona, a blacha.
    Obejrzyj ten film dokładnie.

    > Zajebiste maserati ma szyby w przednich drzwiach...

    A to zdanie nie ma tego sensnu, jakiego oczekiwałeś.
    (hint: maluchy, fordy, ople i mazdy, a nawet bmw też mają szyby w
    przednich drzwiach)

    --
    Bydlę