    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto potrafi
    Date: Wed, 31 Mar 2004 12:21:51 +0200

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl> napisał w wiadomości

    > Odradzam rozwalanie drzwi, bo to przestępstwo.

    Nie wiem czy to przestepstwo czy nie, ale na pewno jest ot naruszenie
    posiadania.. wiec trudno na grupie .prawo cos takiego radzic.

    Fakt, ze jest to metoda "skuteczna".

    > Są dwie możliwości. Po pierwsze można wnieść do sądu powództwo o nakazanie
    > udostępnienia i wówczas po otrzymaniu klauzuli wykonalności wprowadzi
    > komornik - w razie konieczności w asyście policji. Drugie, to
    > zawiadomienie organów ścigania o przywłaszczeniu przez siostrę rzeczonego
    > mieszkania. Nie jest jego jedynym właścicielem, a traktuje jak swoje.
    >
    > Najprostszym sposobem rozwiązania takich rzeczy jednak, jest dogadanie
    > się.

    Najprostsze jest dogadanie sie, ale zwykle dobrze jest miec jakos argument
    za soba..chcoby mocne postanowienie i oswiadczenie tego siostrze,
    ze w przeciwnym razie pozostanie "sprawa o dzial spadku",
    a to bedziekosztowalo wiecej OBIE strony..

    Boguslaw