    From: Dredd<...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto odpowiada za poprawność językową -pilne!!
    Date: Sat, 18 Oct 2003 09:52:07 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Poprawienie ortografa w temacie pracy nie jest według mnie
    merytoryczną zmianą tego tematu i nie powinno wymagać wdrażania
    uczelnianych procedur. Trudno mi też uwierzyć aby ktokolwiek z
    takiego powodu został uwalony na obronie. Ja bym po prostu poprawił
    ortografa i tyle (na własną odpowiedzialność, bo przecież nie muszę
    ślepo powtarzać za uczelnią tego co przynosić może wstyd.)
    Problem sprawia wrażenie mocno przesadzonego mimo, że już A.
    Czechow napisał że uniwersytet rozwija wszelkie talenty w tym także
    głupotę.

    -> http://usenet.pomocprawna.info