eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
  • Data: 2013-05-21 10:06:48
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 May 2013 08:48:34 +0200, z napisał(a):

    > http://www.dobreprogramy.pl/Sad-Apelacyjny-podtrzyma
    l-kare-nalozona-na-pobieraczka,Aktualnosc,40304.html

    Ja wiem, że dyskutowanie na temat jest trudną sztuką, zwłaszcza gdy
    argumentów nie ma, i wtedy wygodnie sięgnąć po coś od czapy - dlatego
    trzymaj się wątku głównego, albo kończymy, przy czym będę miał wyrobioną
    odpowiednią opinię na twój temat.

    Widziałeś zestaw sprzedażowy Plusa? Nie pisz o Pobieraczku, loteriach
    SMS-owych i śladach życia na Marsie. Widziałeś/nie widziałeś?

    AK