eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
  • Data: 2013-05-21 10:18:33
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-21 10:06, Andrzej Kubiak pisze:
    > Widziałeś zestaw sprzedażowy Plusa? Nie pisz o Pobieraczku, loteriach
    > SMS-owych i śladach życia na Marsie. Widziałeś/nie widziałeś?

    Łatwo napisać że coś jest od czapy. Trudniej to podeprzeć argumentami.
    Dla mnie sytuacja identyczna. Sprzedaż konsumencka, celowe działanie w
    celu wprowadzenia w błąd czy wyzyskania błędu.
    Wiem... zestaw sprzedażowy inny, firma większa, ma lepszych prawników...
    ale mechanizm ten sam.
    Dlaczego jedni dostają zaszczytu i tułają się po sadach a inni nie to
    może wytłumaczy jakiś sędzia :-)