    From: "poszukiwacz" <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kredyt, ubezpieczenie do kredytu
    Date: Wed, 9 Jan 2013 14:33:46 +0100

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał:
    >W dniu 09.01.2013 13:45, poszukiwacz pisze:
    >
    > [ciach śmieci]
    >
    > USTAW KODOWANIE, TĘPAKU!!! (skoro grzecznie nie dociera)

    Informuję Pana że ubliżając mi wyzwiskami, naruszył Pan
    moją godność osobistą i użyję wszelkich prawem
    przewidzianych środków aby Pan mi za te czyny zadośćuczynił.
    Ponadto mając na celu ochronę moich praw daję Panu wybór
    taki że jeśli jeszcze raz dopuści się Pan tego czynu to będzie
    to oznaczało że takim czynem wyraża Pan bezwarunkową zgodę
    na zapłatę na moją rzecz kwoty trzech tysięcy złotych (3000 zł)
    oraz
    na poddanie się egzekucji na kwotę trzech tysięcy złotych (3000
    zł)
    na moją rzecz, a przy czym Pana wypowiedzi publikowane na
    grupie dyskusyjnej pl.soc.prawo stanowić będą dowód dla
    wymagalności Pana długu w Elektronicznym Postępowaniu
    Upominawczym.