  • 1. Data: 2002-02-07 10:48:35
    Temat: kraty na balkonie
    Od: "Aleksandra Truszkowska" <a...@p...wp.pl>

    Witam!!!
    Prosze pomozcie. Dostalam pismo ze spoldzielni, ze mam zdemontowac
    kraty zainstalowane na balustradzie loggi. Mieszkanie kupilismy z juz
    zamontowanymi kratami. SM powoluje sie na Dz.U nr 38 poz 229 i Dz. U.
    nr 89 poz 414. W jaki sposob moge sie odwolac od tej decyzji? Jak w
    ogole podejsc do takiego pisma? Dodam, ze termin podany na demontaz
    jest do 25.02 i jest raczej dla mnie niewykonaly.
    Pozdrawiam Aleksandra

  • 2. Data: 2002-02-07 13:02:46
    Temat: Re: kraty na balkonie
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > nr 89 poz 414. W jaki sposob moge sie odwolac od tej decyzji? Jak w
    > ogole podejsc do takiego pisma? Dodam, ze termin podany na demontaz
    > jest do 25.02 i jest raczej dla mnie niewykonaly.

    przede wszystkim bym ich zapytala na pismie czy po zdemontowaniu krat
    zapewnia mi bezpieczenstwo?
    czy beda odpowiadac za wszelakie szkody powstale w wyniku wlamania albo
    dewastacji

    ania

  • 3. Data: 2002-02-07 13:27:49
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aleksandra Truszkowska" <a...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:a3tm1l$146v$1@pingwin.acn.pl...
> [...]
    > ogole podejsc do takiego pisma? Dodam, ze termin podany na demontaz
    > jest do 25.02 i jest raczej dla mnie niewykonaly.

    Witam,

    Tez to przerabialam kilka lat temu. Spoldzielnia skierowala sprawe do sadu,
    wygrala ja i wyrok ciazyl na wlascicielu. Ale ten sprzedal mi mieszkanie nie
    informujac o tym. Pozniej dowiedzialam sie, ze na mnie przeszedl wyrok - i
    nawet nie mialam prawa odwolywac sie, bo to nie przeciwko mnie byla sprawa
    :(((
    W efekcie jak wyjechalam na wakacje - spoldzielnia zdemontowala kraty - i
    zabrala mi je - na konto poniesionych kosztow demontazu. Wprawdzie
    usilowalam cos robic, odwolywac sie - trawalo to rok i nic nie dalo :(
    Powinnam pozwac posrednictwo, przez ktore kupowalam mieszkanie ........
    zostalam oszukana.
    I obawiam sie, ze niestety te kraty byly zalozone bez pozwolenia
    spoldzielni - jak moje. Caly czas ludzie montuja kraty - wiec czlowiek nie
    wie, co wolno w tym kraju, a co nie ...............

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2002-02-07 17:26:28
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > zapewnia mi bezpieczenstwo?
    > czy beda odpowiadac za wszelakie szkody powstale w wyniku wlamania albo

    Pytanie do Ani:a kto zapewni bezpieczenstwo mieszkajacych wyzej do ktorych
    wejdzie zlodziej po kratach i kto bedzie odpowiadac......itd.Wlasciciel
    krat?
    Jesli regulamin spoldzielni tak przewiduje to nie wolno krat montowac.

    Leszek

  • 5. Data: 2002-02-07 23:18:42
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie do Ani:a kto zapewni bezpieczenstwo mieszkajacych wyzej do ktorych
    > wejdzie zlodziej po kratach i kto bedzie odpowiadac......itd.Wlasciciel
    > krat?

    Primo: kraty w cale tak znacząco nie ułatwiają wspinaczki
    Secundo: zawsze można zainstalować przy okazji kraty spadzisty, gładki
    okap - wtedy nawet trudniej się wspiąć niż w konfiguracji standardowej.

  • 6. Data: 2002-02-08 10:03:34
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > krat?
    > Jesli regulamin spoldzielni tak przewiduje to nie wolno krat montowac.

    oczywiscie ze masz racje - tylko chwilami to prowadzi do absurdu, wg mnie
    tez brzydko wygladaja kraty w oknach i ja nigdzie nie mam takowych
    zamontowanych (bo zle sie budzic i patrzec na swiat zza krat), ale sa ludzie
    ktorym swiadomosc posiadania krat ulatwia zycie.

    ania