  • 1. Data: 2004-07-09 10:13:41
    Temat: kradzież w firmie
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Witam
    W firmie "zaginął" wartościowy przedmiot, możliwość kradzieży miała
    część osób jednego działu.
    Czy firma ma prawo obciążyć solidarnie pracowników działu?

  • 2. Data: 2004-07-09 12:24:04
    Temat: Re: kradzież w firmie
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    ruf10 napisał:

    > W firmie "zaginął" wartościowy przedmiot, możliwość kradzieży miała
    > część osób jednego działu.
    > Czy firma ma prawo obciążyć solidarnie pracowników działu?

    IMHO nie, chyba że 'prawem kaduka'. Nie ma czegoś takiego jak
    "odpowiedzialność zbiorowa".

    Z poważaniem
    PWZ

    --
    O tempora, o mores!

  • 3. Data: 2004-07-09 13:10:39
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ruf10" <r...@o...nospam> napisał w wiadomości

    > Czy firma ma prawo obciążyć solidarnie pracowników działu?

    Nie, chyba, że mają zbiorową odpowiedzialność materialną (np. kilku
    magazynierów)

  • 4. Data: 2004-07-09 14:57:28
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Robert Tomasik - praca wrote:
    > Nie, chyba, że mają zbiorową odpowiedzialność materialną (np. kilku
    > magazynierów)

    Ale na to zapewne trzeba podpisać papier, więc raczej zainteresowany
    byłby świadom tego faktu.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 5. Data: 2004-07-09 17:52:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości

    > Ale na to zapewne trzeba podpisać papier, więc raczej zainteresowany
    > byłby świadom tego faktu.

    Toteż napisałem, że zasadniczo nie. Jedyny wyjątek to
    współodpowiedzialność - ale masz rację, o do tego deklaracja
    odpowiedzialności majątkowej jest potrzebna.