  • 11. Data: 2004-01-07 22:15:11
    Temat: Re: kradziez przesylki
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jarosław Łysio napisał(a):

    > Tak, tak.
    > Dziękuję, ale mam przykre doświadczenia ze Stolicą (próba ok. 100 przesyłek)
    > i DHL (również ok. 100 przesyłek),

    Współczuję. Ja jakoś nie mam problemów ze Stolicą :)

    > Aha, mam też doświadczenia ze Stolicą zdobyte w pracy - przez trzy dni
    > zamówiony kurier nie dojechał, mimo że firma jest stałym klientem i firma
    > kurierska dysponowała jej numerem telefonu.

    Moja firma także jest stałym klientem. Mamy podpisaną umowę partnerską :)

    Wszyscy moi klienci mają dostarczany towar w godzinach od 18-21 bo jak
    twierdzi Stolica, o tej porze można każdego w domu zastać i ja się z tym
    zgadzam.

    > To źle patrzysz, sprawdź jeszcze raz :-P

    Raczej Ty popatrz :)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 12. Data: 2004-01-08 10:49:02
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" napisał:

    | Raczej Ty popatrz :)

    Nic tam więcej nie wypatrzę :)

    Paczka pocztowa priorytetowa do 1kg, za pobraniem - wpłatą na rachunek
    bankowy, kwota pobrania: 1000 zł.

    Opłata: zasadnicza za paczkę 6,00 zł + za pobranie 6,00 zł = 12,00 zł.

    Pozdr.,

  • 13. Data: 2004-01-08 19:41:56
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jarosław Łysio napisał(a):

    > Opłata: zasadnicza za paczkę 6,00 zł + za pobranie 6,00 zł = 12,00 zł.

    No właśnie. 12 złotych a Ty piszesz uparcie 6 :)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 14. Data: 2004-01-08 22:41:19
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    On 2004-01-08, Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:

    > No w?a?nie. 12 z?otych a Ty piszesz uparcie 6 :)

    A po co komu pobranie?
    Przelew w wielu bankach (Integrum, mBank) jest bezplatny.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 15. Data: 2004-01-08 23:16:36
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Miernik napisał(a):

    > A po co komu pobranie?
    > Przelew w wielu bankach (Integrum, mBank) jest bezplatny.

    Przeczytaj uważnie wątek to zrozumiesz

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 16. Data: 2004-01-09 07:11:11
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    | Przeczytaj uważnie wątek to zrozumiesz

    Ja czytam od początku i nie rozumiem.

    Pozdr.,

  • 17. Data: 2004-01-09 07:16:11
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    | No właśnie. 12 złotych a Ty piszesz uparcie 6 :)

    Bo 6,00 zł kosztuje właśnie paczka zwykła priorytetowa.
    Firmie kurierskiej też płaci się dodatkowo za pobranie, ponadto tam już za
    samą paczkę płaci się kilka razy więcej.
    A gdzie to 12,90 które Ty widzisz? :P

    Pozdr.,

  • 18. Data: 2004-01-09 08:39:07
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jarosław Łysio napisał(a):

    > Ja czytam od początku i nie rozumiem.

    To może przeczytaj jeszcze raz *bardzo* uważnie a nie tylko nagłówki ;)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 19. Data: 2004-01-09 08:40:14
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jarosław Łysio napisał(a):

    > Bo 6,00 zł kosztuje właśnie paczka zwykła priorytetowa.

    A nie mówimy o zwykłej. Przeczytaj uważnie jeszcze raz wątek bo coś mi się
    nie wydaje byś zrozumiał o co chodzi ;)

    > Firmie kurierskiej też płaci się dodatkowo za pobranie, ponadto tam już za
    > samą paczkę płaci się kilka razy więcej.
    > A gdzie to 12,90 które Ty widzisz? :P

    Przejrzyj uważnie wątek *jeszcze* raz to zrozumiesz :>

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*