  • Data: 2003-09-27 14:01:18
    Temat: Re: koszty egzekucji komorniczej
    Od: "Liwiusz" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NoMAD <l...@o...pl> napisał(a):

    > Z tego co sie orientuje koszty egzekucji ponosi dluznik a nie wierzyciel

    Tak dobrze to nie jest. Koszty (przynajmniej część, nie wiem, czy
    wszystkie) musi z góry zapłacić wierzyciel. Po skutecznej egzekucji może
    sobie to odebrać od dłużnika.

    Może to dziwne, ale przynajmniej komornicy nie są zasypywani tytułami o
    znikomej możliwości wyegzekwowania i nie pracują za darmo...

    A link już znalazłem - jak kogoś interesuje:
    http://www.poradaprawna.pl/publicystyka.php?
    co=jeden&id=146&administracyjne=&cywilne=&handlowe=&
    karne=&podatkowe=&pracy=&s
    lowo=&ilosc_wysw=

    Liwiusz
    l...@i...pl