  • 1. Data: 2010-12-08 07:52:17
    Temat: Re: kopulacja
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio z Pionek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:idmh2f$r7n$1@speranza.aioe.org...
    > Czy kopulowanie ze zwierzętami jest u nas zabronione ?

    Wprost nie. Ale zawsze można odwołać się do Ustawy o ochronie zwierząt,... i
    ich udręczeniu. Z tego przepisu kierowane mogą być oskarażenia.
    Czy kopulowanie to udręczenie-raczej pytanie do biegłego.

  • 2. Data: 2010-12-08 09:07:35
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Stasio z Pionek" <w...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomoœci news:idmh2f$r7n$1@speranza.aioe.org...
    >
    > Wprost nie. Ale zawsze można odwołać się do Ustawy o ochronie zwierzšt,...
    > i ich udręczeniu. Z tego przepisu kierowane mogš być oskarażenia.
    > Czy kopulowanie to udręczenie-raczej pytanie do biegłego.
    i jeszcze "co na to zwierzak" <rotfl>

  • 3. Data: 2010-12-08 18:18:40
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Do biegłego pedała??

    -----

  • 4. Data: 2010-12-09 12:29:07
    Od: "Tunia" <t...@p...onet.pl>

    > Do bieg&sup3;ego peda&sup3;a??
    >

    > -----

    ....a na serio: podejrzewam ze weterynarz musialby sie tu wypowiedziec np. co
    do tego, czy kopulowanie z okreslonym gatunkowo zwierzeciem moze byc dla niego
    bolesne / niebezpieczne itp (np. kopulowanie ze zwierzeciem, ktorego >narzady
    kopulacyjne< sa nieodpowiednich, zbyt malych rozmiarow).

  • 5. Data: 2010-12-09 12:52:49
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > bolesne / niebezpieczne itp (np. kopulowanie ze zwierzeciem, ktorego>narzady
    > kopulacyjne< sa nieodpowiednich, zbyt malych rozmiarow).

    Z innej beczki.
    W zeszłym roku widziałem jak na podwórku sąsiada pies (nieduży burek)
    kopulował z kotem (samcem!) zdecydowanie mniejszym od siebie. Można
    powiedzieć, że to był gwałt analny, bo kot usiłował się odczołgiwać
    (dopóki miał siłę). W sumie sąsiad zgodnie z ustawą też chyba powinien
    odpowiadać za krzywdę wyrządzoną kotu. Niedopilnował psa.

    --
    Krzysztof