  • Data: 2008-11-27 20:23:08
    Temat: Re: kopia filmu DVD a prawa autorskie
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    IMO tak.
    ---

    Jeżeli to Twoje jedyne grzechy, to raczej looz.
    W świetle prawa, to raczej ciągle pirat.

    Kiedyś czytałem art o tego typu przypadkach. Mówiono tam,
    że aby oryginał był oryginałem mu spełniać kilka znamion tego
    oryginału. Nie wystarczy posiadać oryginalny nośnik (!).

    Mowa była o krażkach dołączanych do pism.
    Krążek jest nierozerwalną (absurd) częścią całości
    (pismo + krążek) i żeby było śmieszniej, aby spełnić
    100% wymogów musisz mieć
    - pismo
    - krążek
    - i (uwaga!) paragon zakupu tegoż.

    Nie możesz "dostać" pisma z płytą od brata :), bo to brat
    "podpisał umowę" poprzez zakup i nabył prawa do użytkowania.
    programu xyz zamieszczonego w piśmie ZXY za kwotę X.
    Wiem, absurd i nie rzucajcie się na mnie ;)
    Nie mój wymysł.

    pozdr