  • Data: 2003-07-22 07:01:17
    Temat: Re: kontrola w szkolach
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A potrzebuje jakichkowliek uprawnień poza zgodą dyrekcji szkoły aby się
    > przejść po klasach z psem? A sądzisz, że jak ma prawo przeszukać tam
    > zgromadzone osoby to nie ma prawa się do niej zbliżyć z detektorem (tu
    > psem) narkotyków? Przecież to o wiele mniejsza ingerencja w czyjąś
    > prywatność.

    w pewien sposob, tez mi sie tak wydaje. tylko z drugiej strony spotkalam sie z
    taka argumentacja. skoro tylko wystarczy dyrektora zgoda, na przejscie po
    klasach, szatni z pieskiem do wyszukiwania narkotykow, to jak sytuacja bedzie
    wygladala np. w teatrze, internacie? czy dyrektor teatru, kina moze poprosic
    policje, zeby przeszla po widowni czy tez szatni z pieskiem? a internat? czy
    kierownik internatu moze zazyczyc sobie, by policja weszla na teren internatu i
    sprawdzila wszystkie pomieszczenia z pieskiem? czy to nie bedzie
    nadinterpretacja prawa?

    M.