    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie
    Date: Thu, 21 Sep 2006 13:42:00 +0200

    Plantator napisał(a):

    > Nic nie zabierają. Miałem już taką kontrolę i wygląda to tak, że z
    > policjantami przychodzi jakiś informatyk i sprawdza na miejscu jakie
    > programy są zainstalowane. Jeśli coś znajdą to musisz im udowodnić że
    > soft jest legalny, jak nie udowodnisz to każą wykręcić dysk i zabierają
    > sam dysk, chyba że odmówisz odłączenia dysku to wtedy zabierają całego
    > kompa sami nic nie rozkręcają.

    Nawet nie do konca tak. U mnie dali 7 dni na dostarczenie dowodow
    legalnosci (jako ze tam gdzie byla kontrola to byla tylko filia i
    zadnych papierow nie mielismy przy sobie) i na tym sie skonczylo.
    Nadmienie, ze interesowalo ich tylko oprogramowanie M$, Adobe i Corela.
    O fontach i innych nawet sie nie zapytali, choc w tym przypadku ich
    wartosc byla nieporownywalnie wieksza niz sprawdzanego oprogramowania.

    Wychodzi na to, ze wszystko zalezy na kogo sie trafi przy takowej kontroli.

    pozdrawiam,
    Przemek O.