  • Data: 2006-09-21 09:13:16
    Temat: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 napisał(a):

    > zabiera, tym sposobem mozna zlozyc donos anonimowy na kazdego i ze zlosci
    > pozbawic go kompa.

    problem tylko w tym ze policja ma obowiazek dokonac takiego przeszukania
    ze specjalista (zgodnie z instrukcja dochodzeniowo sledcza), wiec mysle
    ze fakt pozbawienia sprzetu BEZ POSDANIA JAKIEGOKOLWIEK DOWODU PRZED
    jest w pewnym stopniu uzaleznione od widxzy i pieniactwa (plinowania
    swoich praw) osoby u ktorerj te przeszukanei jest dokonywane.

    P.