    From: WitCha <c...@d...vito>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola legalności programów
    Date: Wed, 30 Jan 2008 01:20:12 +0100

    nolina wrote:
    > Jeśli ktoś prowadzi działalność gospodarczą, ma kompa i legalne programy i
    > działalność jest prowadzona-zarejestrowana w lokalu gdzie także i inne osoby
    > prowadza DG czy poprostu mieszkają i posiadają kompy ale tu już z legalnością
    > softu krucho u nich.I co wtedy -przy kontroli? Jak udowodnić z tylko 1 komp
    > należy np. do mnie prowadzącego DG i mającego legalne programy a z innym ja i
    > moja DG nie ma nic wspólnego?

    No chyba faktury jakieś masz? To one stanowią dowód wprowadzenia kompa
    do firmy. Z softem to samo.

    > Podobnie jeśli prowadzę DG w domu z mieszkająca w nim rodziną i każdy ma swój
    > komp.Kto w razie czego odpowiada ze nielegalny soft na nich?

    Właściciel danego kompa? Poza tym ewentualna kontrola dotycząca Twej DG
    nie ma chyba prawa zaglądać w inne kompy. Równie dobrze mogliby chcieć
    sprawdzać komputery Twej ciotki w Białymstoku. Tak sobie myślę ;-)

    --

    Pozdrowienia