  • Data: 2008-01-30 10:57:24
    Temat: Re: kontrola legalności programów
    Od: "nolina" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie muszę mieć faktury na kompa używając go w DG-może to być mój
    prywatny,nawet jakbym go amortyzował jako środek trwały.Jeśli musiałbym mieć
    fakturę to w takim razie prowadzę DG na kompie bez faktury i z piratami i w
    razie kontroli mowie ze nie wiem kogo to komp,tak ? Bezsensu.Czy na telewizor
    stojacy w miejscu wykonywanie DG tez musiałbym mieć fakturę jakbym przyniósł z
    domu.Nie muszę kupować na firmę przecież niczego.Na soft każdy musi mieć dowód
    jego legalnego pochodzenia bez względu na to czy jest to osoba prywatna czy ma DG.

    A aprops przykładu z ciocią z Białymstoku to przykład ... duże pomieszczenie w
    nim kilka osób ma zarejestrowana DG. Wszyscy do jej wykonywania potrzrebuja
    kompa.Nagle kontrola jednej z kilku tam funkcjonujących DG.Jak osoba
    kontrolująca będzie kontrolować kompy i legalność softu w sensie skąd będzie
    wiedzieć,mieć pewność ze ten jeden komp należy do kontrolowanej DG a nie
    inne.Skontroluje wszystkie? Czy uwierzy na dobre słowo-"tylko ten proszę
    kontrolować,tylko ten służy do moje DG".Jak wykryje nielegalne soft to kto za
    to odpowie,kto sie przyzna-tak to mój komp.A co jeśli w tym samym przypadku
    kontrolowana DG nie używa wcale kompa a inne tak-kto w to uwierzy i czy ta
    kontrola nie zajmie sie od razu hurtem kontroli pozostałych kompów innych
    działajacych tam DG?