  • Data: 2008-01-29 19:45:24
    Temat: Re: kontrola legalności programów
    Od: "nolina" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > Odpowiada zawsze włascicel komputera,

    OK ale właściciel ale jak go ustalić,każdy może powiedzieć ze to nie mój komputer.
    Czy jeśli kupię komuś komputer np.komuś z rodziny a on na nim będzie używał
    nielegalnego softu to ja za to odpowiadam bo ja go kupiłem?

    Czy jeśli komputer jest w miejscu gdzie ja prowadzę DG (ktoś przyniósł,ew. w
    jednym miejscu parę osób prowadzi DG i należy do tych innych osób) a ja tego
    komputera w ogóle nie używam a ja mam kontrole,to co? Jak udowodnić że w mojej
    DG nie potrzebuje,nie używam kompa i nie ma co kontrolowac legalności softu bo
    .. ja nie mam.A te kompy należą nie do mnie i nie maj ze man nic wspólnego.