    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola legalnosci oprogramowania
    Date: Wed, 21 Apr 2004 12:04:51 +0200

    Arek wrote:

    > Bardzo wiele - rządzący, sędziowie, prokuratorzy, adwokaci, komornicy,
    > lekarze.

    Nie wyrywaj zdania z kontekstu.

    Chodzi o grupe zawodowa ktora "z zalozenia"
    nie odpowiada.

    Cos tak jakby lekarz powiedzial..

    Nie odpowiadam za dzialanie badz niedzialanie, szkody
    wynikle z zastosowania mojej terapii.
    Chory decyduje sie na leczneie na wlasna odpowiedzialnosc...

    Przytoczone przez Ciebie przyklady wskazuja,
    ze ustawodawca trudnosci dowodowe nie uznaje
    za wystarczajaca przeslanke do "ustawowej bezkarnosci"

    Boguslaw