    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konsekwencje z nadużywania licencji GPL
    Date: Mon, 2 Apr 2007 17:45:07 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 02.04.2007 a...@g...com <a...@g...com> napisał/a:
    > Czy mogę zrobić krzywdę (w granicach prawnie dozwolonych ;-) ) komuś
    > kto sprzedaje napisany przeze mnie kod objęty licencją GPL, łamiąc
    > licencję?
    > Chodzi mi o sytuację gdy firma X sprzedaje firmie Y surowy "skrypt
    > strony www" za czterocyfrową sumę nie informując klienta o licencji
    > oprogramowania. Tzn. licencja jest razem z programem wgrywana na
    > serwer, ale klient nie ma tej świadomości.

    Przeleciałem tekst GPL co oznacza, że mogło mi umknąć, ale możesz wskazać
    gdzie istnieje wymóg jakiegoś szczególnego informowania klienta o
    rzeczonej licencji? Widzę tylko wymóg dołączania kompletu licencji i
    odpowiedniej noty na fizycznych kopiach.

    1. You may copy and distribute verbatim copies of the Program's
    source code as you receive it, in any medium, provided that you
    conspicuously and appropriately publish on each copy an appropriate
    copyright notice and disclaimer of warranty; keep intact all the
    notices that refer to this License and to the absence of any warranty;
    and give any other recipients of the Program a copy of this License
    along with the Program.

    --
    Marcin