    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik - zajecie pensji
    Date: Mon, 28 Nov 2005 13:12:47 +0100

    Nie wiem, czy to cos pomoze, ale moze bedzie to jakies wyjscie. Jezeli
    jestes jeszcze zameldowana ze swoja Mama albo z Tata, to w przypadku gdy nie
    jestes ubezpieczona i nie masz umowy o prace (tak wowczas bylo), ZTCW
    obejmuje Cie ubezpieczenie rodzicow (de facto mozesz sie upierac, ze nadal
    jestes na ich utrzymaniu). To znaczy... przynajmniej takie cos wiem od
    przyjaciolki, ktora od lat na tej zasadzie korzysta ze sluzby zdrowia i nikt
    jeszcze jej komornika nie naslal ani nie podwazyl tego prawa w przychodni,
    co by znaczylo, ze takie rozwiazanie dziala.

    Moze jest to juz "after birds", niech mnie ktos wspomoze wiedza prawnicza,
    ale moze daloby sie udowodnic, ze caly wyrok egzekucji byl bezpodstawny,
    bowiem Joanna byla w owym okresie objeta ubezpieczeniem rodzicow, tylko fakt
    ten zostal pominiety?

    Czy bylas zameldowana w tym czasie u rodzicow?

    Pozdrawiam,

    Tiger