    From: Greg <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik - niepotrzebna egzekucja
    Date: Thu, 27 Jul 2006 19:08:28 +0200

    > Jezeli kasa poszla juz do wierzyciela to do niego nalezy zwrocic sie o zwrot
    > kasy. A jezeli komornik zakonczy egzekucje i ustali koszty to postaowienie
    > to nalezy zaskarzyc do sadu podajac co napisal autor na stepie.

    Dziękuję za odpowiedzi. W dalszym ciągu jednak brakuje rozstrzygnięcia
    co do pytania 1 i 3. Może ktoś jeszcze się wypowie? Koszty egzekucyjne
    to przecież nie wyszstko, ważniejsza czasami jest wiarygodność. O ile
    wiem, to przy każdym wniosku o kredyt banki pytają, czy była prowadzona
    egzekucja w ostanich latach.
    Greg