    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik i nie moje konto
    Date: Tue, 19 Mar 2013 11:09:07 +0100
    <khutr1$au8$1@node1.news.atman.pl> <ki1prs$s5v$1@news.task.gda.pl>
    <7...@g...com>
    <ki4unr$r4d$1@news.task.gda.pl>
    <9...@g...com>
    <ki516u$lj5$1@node2.news.atman.pl> <ki51dp$4qb$1@news.task.gda.pl>
    <ki5246$ltt$4@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <ki52bb$ltt$5@node1.news.atman.pl> <ki52da$8n7$2@news.task.gda.pl>
    <ki52km$ltt$6@node1.news.atman.pl> <ki5eri$41q$2@node2.news.atman.pl>
    <ki5g21$5da$2@node2.news.atman.pl> <ki5n1v$ccq$2@node1.news.atman.pl>
    <ki5o7b$d59$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <ki7ug5$pi0$1@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <ki960a$lt0$1@news.task.gda.pl> <ki969m$m5r$1@news.task.gda.pl>
    <ki9a1l$1a8$1@node1.news.atman.pl> <ki9cml$57v$1@news.task.gda.pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie ma odszkodowania, bo nie ma szkody. Właściciel może nie dopuścić do
    > utraty laptopa.

    Ale to jest jego laptop, wiec jaka utrata laptopa? Przez utrate
    rozumiesz "zajumanie przez komornika bo przez 30 dni nikt sie nei zglosil".

    Odszkodowanie nalezy sie za to, ze WLASCICIEL musi UDOWADNIAC, ze jest
    WLASCICIELEM.

    > To, że z takiej możliwości nie skorzysta nie oznacza, że
    > ktoś ma za jego gapiostwo lub nieuwagę płacić.

    Dlatego uwazam, ze zmuszanie wlasciciela do udowadniania ze jest
    wlascicielem jest zbyteczne, a jesli ktos tego wymaga - to powinien za
    swoje wymagania placic.

    PRzez gapiostwo, to moge z wlasnej winy zgibuc kluczyki, portfel. Moge
    poszukac i znalezc. Ale jak mi ktos kluczyki zabierze (a nie ja zgubie)
    i kaze udowadniac, ze to co zabral jest moje - to ma wymagania, zebym
    cos robil, zeby odsyzkac moja wlasnosc, ktorej nie stracilem.

    > Cóż, nie ma obowiązku oddawania laptopa do serwisu, a tym bardziej nie
    > ma obowiązku posiadania laptopa.

    ROTFL.

    A moze tak - skoro wlasciciel serwisu moze sie ubezpieczyc, na wypadek
    jak cos spierdoli to mzoe niech sie komornik ubezpieczy od zdarzen
    losowych, jak cos pojdzi enie tak.

    Czmu tak bronicie tych komornikow przed ubezpieczeniami od przypadkow -
    jakze rzadkich - ze cos pojdzie nie tak.