    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik i nie moje konto
    Date: Sun, 17 Mar 2013 18:41:56 +0100
    <khq9cc$7b5$1@news.task.gda.pl> <khqbqo$2u4$1@node2.news.atman.pl>
    <khqcqe$8h3$6@dont-email.me>
    <b...@g...com>
    <khqhni$8nn$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <khqjeu$ouo$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <khqof4$g3e$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1303140942010.1928@quad>
    <khs9nk$jmo$1@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1303142252260.1752@quad>
    <khtki8$290$1@node1.news.atman.pl> <Pine.WNT.4.64.1303162228460.672@quad>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Rzuć okiem na temat "szybkich" odczytów.
    > Było w prasie, pod hasłami "inwigilacja" i "prywatność".
    > Elektroniczne liczniki z "szybkimi" odczytami, rejestrującymi
    > przebieg zużycia prądu, bez problemu odróżnią żelazko od TV
    > po charakterystyce mocy w czaie, nie wspominając już o wartościach.

    > Prawo do użytkowania.
    > Popatrz na to tak: masz mieszkanie.
    > Twoje? - twoje.
    > A teraz to mieszkanie wynająłeś. Albo dałeś w użytkowanie.
    > Albo wydzierżawiłeś.
    > I przez czas trwania umowy to mieszkanie jest nadal *Twoje*.
> [...]

    bo mieszka u matki?

    znaczy co? jak ktoś zostaje poddany zostaje egzekucji to najbliżsi winni go
    wywalić z domu? a może wystarczy jak go zamkną w piwnicy czy garażu po
    uprzednim opróżnieniu tego miejsca z wszelkich sprzętów?

    rozumiem obydwie strony postępowania ale prawo musi być też normalnie
    LUDZKIE :)

    bycie dłużnikiem nie jest zbrodnią, zwykle to wypadkowa pecha i złych
    decyzji, rzadko kiedy jest efektem celowego złośliwego działania. Nie można
    kogoś kto jest dłużnikiem traktować jak wyjętego spod prawa wyrzutka.