  • 1. Data: 2002-10-11 10:20:48
    Temat: komisia wojskowa
    Od: "Spiver" <s...@p...onet.pl>

    czesc, mam taki problem
    dzisiaj tj 11.X poszedlem na komisje wojskowa z papierem ze rozpoczelem
    nauke na studiach, jest problem gdyz ja i kilku kolegow dopiero dzisiaj
    dalismy swiadectwo maturalne, ten co przyjmowal od nas papiery powiedizal ze
    termin oddania swiadectwa to miesiac po otrzymaniu, a minely 4, oraz ze
    dostaniemy kolegium. moje pytanie to ile wynosi to kolegium, czy mozna sie
    od niego odwolac (mam 19 lat, nie pracuje, studia), oraz czy mozna wogole
    jakos tego uniknac (na legitymacji licealnej pisze ze do 30.IX jestem
    uczniem), prosze o pomoc
    Spiver

  • 2. Data: 2002-10-11 11:36:13
    Temat: Re: komisia wojskowa
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > od niego odwolac (mam 19 lat, nie pracuje, studia), oraz czy mozna wogole
    > jakos tego uniknac (na legitymacji licealnej pisze ze do 30.IX jestem
    witam
    jak dobrze zrozumiałem to zacząłes studia czyli masz autoamtycznie przyznane
    odroczenie. oni lubią sobie pogadac (czyt. pokazac jacy jestesmy wazni) i
    straszą kolegium, ich ulubiona gadka, mnie co roku straszyli gdy przynosiłem
    im zaswiadczenie z uczelni, robiłem to dopiero na ich wezwanie a nie jak
    powinienem, czyli chyba w ciagu 14 od rozpoczecia roku akadem. kiedys nawet
    dowiedziałem sie ze indeks z wbitymi pieczatkami wpsania na kolejny semestr
    nie świadczy wcale ze jestem studentem.... a kartka papieru z uczelni (która
    kilka razy skanowałem dla znajomych ;))) jest super ważnym dokumentem. BTW
    tez mam z nimi problemy jeśli to cie pocieszy..
    pozdr
    adam

  • 3. Data: 2002-10-11 12:26:29
    Od: "Spiver" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > kilka razy skanowałem dla znajomych ;))) jest super ważnym dokumentem. BTW
    > tez mam z nimi problemy jeśli to cie pocieszy..

    ale chodzi o to ze dalem o 3 miechy za pozno swiadectwo maturalne, podobno
    podpisywalismy pouczenie przy odbiorze ksiazeczki wojskowej, wiec to
    kolegium to tylko straszenie czy moga mi je dac ?

  • 4. Data: 2002-10-11 12:55:48
    Od: m...@p...onet.pl

    > ze

    ( ciach )

    widzisz to sa barany - nie ma juz dawno takiej instytucji jak kolegium .... sa
    sady grodzkie - strasza tylko młotki w mundurkach.

    nie martw sie i czekaj na papier - jak Ci wyśla to sie odwołasz - na szczescie
    w sadach grodzkich najczesciej orzekaja kobiety. Miłość matczyna itp.. wygrana
    pewna :):):)

    ---
    Piter

  • 5. Data: 2002-10-11 20:29:47
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Nic sie nie martw. Trepy zawsze musza młodych troche postraszyc.
    Zadnego kolgium nie dostaniesz bo kolegiow juz dawno nie ma :)

    Sebasto

  • 6. Data: 2002-10-14 09:52:10
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Mnie kiedyś ścigali o zaległe zdjęcie do akt. Nadety buc opowiadał jak to
    mnie na kolegium skieruje (studiowałem = miałem D).
    Rzuciłem mu to zdjęcie i kazałem pokwitować odbiór. A jak już pokwitował to
    to dodałem coś w stylu: "że z głupszymi od siebie nie rozmawiam"..