  • 1. Data: 2007-02-07 18:25:24
    Temat: kolory druków
    Od: kwiatuszek <o...@w...pl>

    Witam,
    wydrukowałam sobie druk do US w odcieniach szarosci, w rzeczywistości
    ten druk jest zielony. Czy mogę złożyć taki czarno biały druk czy musi
    być w oryginalnych kolorach?
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-02-07 18:55:19
    Temat: Re: kolory druków
    Od: "paola" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kwiatuszek" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > druk jest zielony. Czy mogę złożyć taki czarno biały druk czy musi być w

    Kwiatuszku możesz sobie nawet różowy w groszki wydrukować:) ważne by forma i
    wszystkie pola sie zgadzaly!!! kolor nie ma znaczenia!

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-02-07 19:05:22
    Od: kwiatuszek <o...@w...pl>

    paola napisał(a):
    > Kwiatuszku możesz sobie nawet różowy w groszki wydrukować:) ważne by forma i
    > wszystkie pola sie zgadzaly!!! kolor nie ma znaczenia!

    Myślałam, że skoro te druki mają różne kolory to takie trezba oddawać,
    bo po coś to chyba jest :)
    Dziękuję za odpowiedź :)
    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2007-02-17 12:25:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 07 Feb 2007 19:25:24 +0100, kwiatuszek
    <o...@w...pl> wrote:

    >wydrukowałam sobie druk do US w odcieniach szarosci, w rzeczywistości
    >ten druk jest zielony. Czy mogę złożyć taki czarno biały druk czy musi
    >być w oryginalnych kolorach?
    Gdy pare lat temu pierwszy raz skladalem PIT-a (37 czy jakos tak)
    wydrukowanego z drukarki na 4 osobnych kartkach to pani w okienku sie
    zastanawiala czy tak mozna. Zadala pytanie kolezance z okienka obok
    "Czy podatnik moze zlozyc pit w ten sposob?" i uslyszelismy odpowiedz:
    "Podatnik moze zlozyc PIT na czym chce, chocby na papierze toaletowym"
    :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl