  • 11. Data: 2007-04-07 14:50:37
    Temat: Re: kogo wina - stłuczka <?!>
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
    news:070407.142821.psp.27@int.dyndns.org.invalid...
    > witek <w...@g...pl.invalid> w

    > Dobrze, że sądy maja trochę inne zdanie na ten temat vide przypadek
    > Olejnika

    tylko w przypadku, gdy jesteś prokuratorem generalnym.

  • 12. Data: 2007-04-07 15:25:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    karkow napisał(a):
    > kazus:
    > X wyjeżdza z drogi podporządkowanej na główną, po której jedzie z nadmierną
    > prędkością Y (ograniczenie do 40km/h, Y jedzie załóżmy 70km/h). Dochodzi do
    > stłuczki. Y uważa ze X nie ustąpił pierwszeństwa, natomiast X broni się ze
    > był świecie przekonany ze Y jedzie z dozwoloną predkoscia, a warunki nie
    > pozwoliły mu oszacowac rzeczywistej predkosci Y wiec domniemywał ze jedzie z
    > dozwolona predkoscia 40km/h. Ekspertyzy wykazały że Y jechał z predkoscia
    > 70km/h.

    Skoro X widział Y to wina jest ewidentnie X.

    W końcu X widział, jak szybko zbliża się Y i postanowił to zignorować.

  • 13. Data: 2007-04-07 15:49:23
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek <w...@g...pl.invalid> w

    > "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message
    > tylko w przypadku, gdy jesteś prokuratorem generalnym.

    Akurat to kierowcę prokuratora ukarali, a zeznania owego prokuratora sąd
    delikatnie wyśmiał.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2007-04-07 20:10:12
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Choćby nawet wiedział, że tam jest zakaz wjazdu, to go to w żaden sposób
    > nie uratuje.

    Zawsze mnie ciekawiło co się stanie właśnie w takim przypadku tzn. kogo
    będzie wina. Ruszam z podporzadkowanej a gość jedzie pod prąd (bo ulica
    jednokiertunkowa) I jest stłuczka.
    Przyznam że często pod marketem zapominam spojrzeć w drugą stronę bo wiem że
    ulica jednokierunkowa jest.

    Darek

  • 15. Data: 2007-04-07 20:10:18
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    "X" i nie ma co kombinować

    Pozdro Sławek

  • 16. Data: 2007-04-07 21:29:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Darek wrote:

    > Przyznam że często pod marketem zapominam spojrzeć w drugą stronę bo
    > wiem że ulica jednokierunkowa jest.

    A skąd wiesz?

    Może w tzw. międzyczasie organizacja ruchu uległa zmianie...

  • 17. Data: 2007-04-07 21:47:46
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Darek napisał(a):

    > Zawsze mnie ciekawiło co się stanie właśnie w takim przypadku tzn. kogo
    > będzie wina. Ruszam z podporzadkowanej a gość jedzie pod prąd (bo ulica
    > jednokiertunkowa) I jest stłuczka.

    Tak samo jak w opisywanym przypadku. Czyli wina bedzie tego ktory nie
    ustapil pierwszenstwa.

    Jacek

  • 18. Data: 2007-04-08 02:06:16
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote in message

> [...]
    > jednokiertunkowa) I jest stłuczka.
    > Przyznam że często pod marketem zapominam spojrzeć w drugą stronę bo wiem

    Twoja.

  • 19. Data: 2007-04-08 05:54:23
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "karkow" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no tak, ale z czyjego ubezpieczenia bedzie pokryta naprawa ;-)

    Według uznania ubezpieczalni. Obaj zostali ularani więc obaj np. dostaną po
    50%.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2007-04-08 05:55:35
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze mnie ciekawiło co się stanie właśnie w takim przypadku tzn. kogo
    > będzie wina. Ruszam z podporzadkowanej a gość jedzie pod prąd (bo ulica
    > jednokiertunkowa) I jest stłuczka.

    Więc oboje dostaną mandat. Każdy za "swoje" wykroczenie. Każdy z nich
    przyczynił się do kolizji.