  • 1. Data: 2009-12-04 14:19:28
    Temat: kodeks żywności
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu>

    polecam niesamowity wykład Ian Crane - Codex Alimentarius, o wdrażanym na
    całym świecie poza prawem i poza wszystkim, kogeksie żywności, Ian Crane
    jest u nas nieznany, ze względu na dobrze trzymającą się cenzuę, ale jeszcze
    youtube nie zamknęli na szczęście:O)
    cały wykład trwa niecałą godzinę, można go znależć na youtube, lub w całości
    do ściągnięcia pod linkami:

    http://rapidshare.com/files/138721304/Ian_R._Crane_-
    _Codex_Alimentarius_Lecture.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/138725213/Ian_R._Crane_-
    _Codex_Alimentarius_Lecture.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/138729274/Ian_R._Crane_-
    _Codex_Alimentarius_Lecture.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/138733148/Ian_R._Crane_-
    _Codex_Alimentarius_Lecture.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/138737260/Ian_R._Crane_-
    _Codex_Alimentarius_Lecture.part5.rar
    http://rapidshare.com/files/138741331/Ian_R._Crane_-
    _Codex_Alimentarius_Lecture.part6.rar
    http://rapidshare.com/files/138744081/Ian_R._Crane_-
    _Codex_Alimentarius_Lecture.part7.rar

  • 2. Data: 2009-12-04 14:22:00
    Temat: Re: kodeks żywności
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > polecam niesamowity wykład Ian Crane - Codex Alimentarius, o wdrażanym na

    jako prawnik europejski mogę powiedziec że KODEKS jest najkwenkszym
    przezwałem nowoczesnej europy

    jk

  • 3. Data: 2009-12-04 14:48:40
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Gru, 15:19, "Papa Smurfs" <P...@z...eu> wrote:
> [...]
    > youtube nie zamknęli na szczęście:O)
    > cały wykład trwa niecałą godzinę, można go znależć na youtube, lub w całości

    _Codex_Alimentari...http://rapidshare.com/files/1387
    25213/Ian_R._Crane_-_Codex_Alimentari...http://rapid
    share.com/files/138729274/Ian_R._Crane_-_Codex_Alime
    ntari...http://rapidshare.com/files/138733148/Ian_R.
    _Crane_-_Codex_Alimentari...http://rapidshare.com/fi
    les/138737260/Ian_R._Crane_-_Codex_Alimentari...http
    ://rapidshare.com/files/138741331/Ian_R._Crane_-_Cod
    ex_Alimentari...http://rapidshare.com/files/13874408
    1/Ian_R._Crane_-_Codex_Alimentari...

    Napiszo o co tam chodzi albo....

  • 4. Data: 2009-12-04 14:55:10
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-12-2009 o 15:22:00 Miokosuki <M...@o...pl>
    napisał(a):

    > najkwenkszym przezwałem

    Ufff, najkwenkszy nie brzmi tak groźnie :)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-12-04 16:13:45
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu>

    Órzytkownik "gr" napisał:
    http://rapidshare.com/files/138721304/Ian_R._Crane_-
> [...]

    wykład dotyczy szerokiego tematu, od zdrowia, medycyny, przez ekonomie i
    prawo, ale odnośnie prawa pokazuje jaką wielką ściemą jest UE, czyli tak
    zwane superpaństwo pseudodemokratyczne, ale w rzeczywistości totalitarne,
    propagandowo głosi się że państwa mają własne zdanie, gdy faktycznie cała
    unia jest sterowana z poza samej uni, czyli przedstawiciele państw UE mają
    gównianą władzę, są tylko po to żeby motłoch wierzył że ma wolną wolę, a i
    tak kto inny zatwierdza i wprowadza prawo w uni, czyli dla wszystkich w nim
    państw, tak w sktucie odnośnie prawa, lepiej obejrzeć w weekend, co
    polecam:O)

  • 6. Data: 2009-12-04 16:23:49
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-12-2009 o 17:13:45 Papa Smurfs <P...@z...eu> napisał(a):

> [...]
    > wprowadza prawo w uni, czyli dla wszystkich w nim państw, tak w sktucie
    > odnośnie prawa, lepiej obejrzeć w weekend, co polecam:O)

    Czyli rozumiem że poczułeś się oszukany po obejrzeniu tego,
    bo myślałeś że gdy Herr Barosso mówił o tym że chce dla ciebie dobrze,
    to mówił na serio :-)? Naiwność nie popłaca, bo straciłeś pewnie ze dwie
    godziny na bzdetny film, a wystarczyło wziąć pierwszą lepszą gazetę
    i wstawić x2 przy podwyżkach i NIE przy obniżkach :-)

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2009-12-04 17:08:25
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Gru, 15:22, "Miokosuki" <M...@o...pl> wrote:

    > jako prawnik europejski mogę powiedziec że KODEKS jest najkwenkszym
    > przezwałem nowoczesnej europy
    >
    > jk

    Z ciekawosci: co to jest prawnik europejski?

  • 8. Data: 2009-12-04 17:37:59
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-12-2009 o 18:08:25 BK <b...@g...com> napisał(a):

    > Z ciekawosci: co to jest prawnik europejski?

    Pewnie taki ze znormalizowaną długością pejsów ;)

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2009-12-04 17:55:57
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl>

    Papa Smurfs pisze:

> [...]
    > wprowadza prawo w uni, czyli dla wszystkich w nim państw, tak w sktucie
    > odnośnie prawa, lepiej obejrzeć w weekend, co polecam:O)

    Ale co polecasz? Topic traktuje o "Kodeksie zywnosci" a czytam o tym
    jaka sciema jest UE. Zdecyduj sie na cos.

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

  • 10. Data: 2009-12-05 01:28:25
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Ale co polecasz? Topic traktuje o "Kodeksie zywnosci" a czytam o tym jaka
    > sciema jest UE. Zdecyduj sie na cos.

    Dokladnie choci o zywnosc. Przy czym jak tlumaczy autor wykladu, codex jest
    wielowarstwoy i by zrozumiec istote zaganienia nalezy tez tracic o NWO, EU i
    super stany, miedzynarodowy handel, kartele medyczne.
    Wydaje mi sie, ze PapaSmerf nie bardzo zroumial o czym byl wyklad.
    Dopiero calosc uklada sie logiczna ukladanke w jaki sposob kilka karteli
    medycznych zacznie kontrolowac to co jemy i jak jemy.
    Wyklad super - goraco polecam, uzyty jezyk jest latwy i nie trudno
    zrizumiec. By pojac o czym mowa trzeba miec otwarty umysl.
    Osobiscie skupilem sie na zrodlach, podanych podczas wyklady - tak dla
    zabicia czasu i weryfikacji - i czytajac streszczenie tylko jednej ksiazki
    podanej w tym wykladzie, ksiazki z przed 25 lat:) az sie wlos jezy co sie
    dzieje z tym co jemy.
    Wg. Ian Crane niedlugo znikna oznakowania na etykietach, tak wiec za pare
    lat nie bedzie informacji czy dane mieso pochodzi ze sklonowanego zwierzecia
    czy nie, czy z genetycznie modyfikowanej zywnosci czy nie.
    W Polsce juz to mozecie obserwowac!!! W Polsce nie ma obowiazku pisac co
    jesz, jedynie nazwy nic wam nie mowiace jak E215 czy ekstrakt P12 (tak
    strzelam). Nie ma np. w Polsce obowiazju informowania czy produkt jest
    faktycznie tym czym ma byc czy jedynie ma tak smakowac.
    Np. W Polsce nie ma produktu o nazwie: produkt o smaku szynki - tylko jest
    szynka... Nie ma w Polsce Produkt o smaku sera tylko jest ser. Innymi slowy
    mowiac moze byc wyrob czekoladopodbny ale etykiete bedzie miec "czekolada".
    Obowiazek informacji o produkcie zniesiono jak sie nie myle w 1998 roku. W
    Tym samym roku zniesiono limity uzywania solanek do miesa....Dla porownaia w
    UK musi byc wyraznie oznakowane czy produkt jest tylko samkowa wersja czy
    jest faktycznie pelnowartosciowym produktem (taste lub flavour) Ale to na
    marginesie bylo, a wracajac do flmu. Autor miedzy innymi przytacza zapis
    Miedzynarodowek Organizacji Zdrowia o calkowitym zakazie informawania
    pacjenta przez lekarza, ze stan zdrowia pacjenta moze ulec poprawie po
    zastosowaniu odpowiedniej (zdrowej, nie genetycznej) zywnosci!
    Czy nie zauwazyliscie jak lekarze w Polsce chetnie wydaja recepty? Czy w
    Polsce 70% reklam to nie leki?
    Czy w Polsce apteki sa czynne calla dobe i to nie raz po kilka nawet w
    malych miastach?
    W jednym z mniejszych czy srednich miast mialem okazje byc za czasow PRL-u.
    Pare lat tam mieszkalem, byly dwie dyzurne apteki calodobowe na ok 100 000
    mieszkancow. Dzis z tego co widze jest 12!!!! A liczba ludnosci mniejsza...
    Aha, zdazylo mi sie byc raz w aptece po polnocy za PRL-u, nie bylo zadnej
    kolejki, dzwonilo sie do dzwi... Nie wiem czy dzis sa koljki w nocy ale
    wzrost nocnych aptek z 2 do 12 to kosmos!!!
    Tak czy owak warto obejrzec ten wyklad.