    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: klatka- miejsce publiczne...
    Date: Thu, 26 Apr 2012 22:45:04 +0200

    W dniu 26-04-2012 22:38, BETON pisze:
    > Jestem dostawcą internetu
    > W wyniku firm "zewnętrznych" nastąpiła awaria.
    > W celu stwierdzenia tej usterki serwisant wszedł do klatki, otworzył
    > skrzynie - własnosc firmy internetowej.
    > Po tej interwecji otrzymuje informacje od zbulwersowanych zeby nie
    > powiedzieć wkurwionych - cieciów tej wspólnoty- ze każde takie wejscie
    > musze im zgłaszać...
    > To własciwie skoro klatka to miejsce publiczne ? i skrzynia moja na jej
    > terenie to musze rzeczywiscie to robić ?

    No właściwie to tak, bo budynek nie jest niczyi, tylko ma swoich
    właścicieli. To, że klatka jest tzw. częścią wspólną - współwłaścicieli
    tworzących wspólnotę - niewiele zmienia dla osób z zewnątrz. Miejsce
    publiczne to park, ulica albo plac miejski. Klatka w budynku mieszkalnym
    już nie.

    --
    .B:artek.